مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی. این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی، با ارشادات و راهنمایی های استاد علامه محمدرضا حکیمی و با اشراف و سرپرستی حجت‌الاسلام سید علی محمد حیدری، و با کوشش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، اجتماعی، کتابخانه، […]

آیین رونمایی از کتاب اندیشه ی بی خانمان،‌ در تالار علامه حکیمی

نویسنده: زهرا انصاری
ارسال شده در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ مراسم رونمایی از کتاب اندیشۀ بی خانمان آخرین اثر منتشر شده از استاد فقید علی رضاقلی با سخنرانی: دکتر فرشاد مومنی و دکتر عباس شاکری از یاران و همفکران استاد فقید و با حضور علاقمندان و مطالعه کنندگان آثار و برخی شاگردان ایشان در تالار علامه حکیمی برگزار گردید. گردهمایی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز و تا ۲۱:۳۰ ادامه داشت. قطعه فیلمی از مراسم بزرگداشت استاد به وقت حیاتشان در میان برنامه جلسه نمایش داده شد که یادآور خاطرات حضور استاد در میبد بود.
زنده یاد استاد علی رضاقلی طی سالهای متمادی تا هنگام درگذشت، در مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) میبد، جایگاه تدریسی داشته و به ارائه آرا و نظریات خود در زمینه اقتصاد سیاسی ایران ، همت می گماشت.
در آیین بزرگداشت استاد رضاقلی و رونمایی از کتاب اندیشۀ بی‌خانمان ، که با مقدمۀ دکتر محمدرضا بهشتی به چاپ رسیده است ، برادران آن مرحوم و خانوادۀ استاد رضاقلی نیز حضور داشتند.

🔹تصاویری از آیین رونمایی از تازه ترین اثر منتشر شده استاد رضاقلی در تالار علامه حکیمی

IMG_20240310_141328_134 IMG_20240310_141340_994

Print Friendly

یک نظر بگذارید