مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی. این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی، با ارشادات و راهنمایی های استاد علامه محمدرضا حکیمی و با اشراف و سرپرستی حجت‌الاسلام سید علی محمد حیدری، و با کوشش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، اجتماعی، کتابخانه، […]

فعالیت آموزشی مجموعه در ماه مبارک رمضان

نویسنده: محمد حیدری
ارسال شده در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

بخش مدیریت و شورای فرهنگی مجموعه امسال در ماه مبارک رمضان در زمینه آموزش به جویندگان علوم مفید تصمیماتی را برای برگزاری کلاس های هدف دار و سودمند گرفت. در مجموعه این کلاس ها یک سری مباحث با موضوعاتی چون توحید، کلام، سیر و تاریخ تحول مسیحیت،، طرح مباحث روز و چالشها مطرح شد.
طی نظرسنجی که از دانشجویان شرکت کننده در این کلاسها به عمل آمد، بحث مسیح شناسی استاد دکتر شهاب الدین وحیدی مورد استقبال اکثریت قرار گرفت.  به دلیل همین جذابیت و کشش از ایشان تقاضا شد که این مباحث را بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه دهد.
بحث توحید استادحجت الاسلام شیخ محمود امامی به علت فوت ابوی ایشان تنها ۲ جلسه تشکیل شد،اما با وجود جلسات محدود همانند سالهای قبل مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت. شیوایی در بیان و منسجم بودن مطالب دانشجویان را بیشتر جذب این مباحث می کرد. علاقه مندان به این موضوع بعد از ماه مبارک رمضان می توانند این مبحث را در روزهای سه شنبه قبل از اذان مغرب در مسجد شهید غنی پور واقع در شهرک امام جعفر صادق(ع) دنبال کنند..

Print Friendly

یک نظر بگذارید