مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

بگریم چون ابر در بهاران…

نویسنده: ن-الف
ارسال شده در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۲

بهار سال ۹۲ با باران اشک بهاری ارادتمندان حضرت صدیقۀ کبری فاطمۀ زهرا –س– همراه شده است. چونان سال های گذشته سوگمندانه به یاد بزرگ بانوی اسلام شبهایی را به یاد و نام او زنده خواهیم داشت. او اسلام و انسانیت را وامدار خود کرده و عدالت را بها و ارجی دیگر داده است. همۀ جنبش های آزادیخواهانه و استبداد ستیز را باید در حرکت یگانه و تنهای او ریشه یابی کرد. بی تردید گام هایی که او برداشت راه را برای استبداد ستیزان هموار کرد و فریاد خروشان او بود که بغض های فروخورده در گلوی مظلومان مسلمان –به ویژه زنان ستمدیده- را به صدای رسای حق خواهی تبدیل ساخت. آری اگر چشم ها همه اشک و حنجره ها همه بغض و فریاد شوند، باز هم برای بیان حقیقت فاطمه-س- راهی دراز در پیش است.

مجموعۀ فرهنگی امام صادق-ع- میبد افتخار دارد که در آغازین روزهای سال نو، باز هم میزبان جان های مشتاقی باشد که برای ادای ادب به ساحت پیامبر و اسلام و پاسداشت شکوه بلند و آسمانی فاطمه-س- در شب های ششگانه ای به سوگ بنشینند و از ارزش ها و فضیلت های جاودانۀ آن بزرگ بانوی عدالت و انسانیت و آزادی، سخن بگویند و بشنوند. در این نشست ها از سخنرانی اساتید و حجج اسلام و مرثیه خوانی مداحان بهره خواهیم برد.

وعدۀ ما از یکشنبه شب (چهارم فروردین ماه) تا جمعه شب (نهم فروردین ماه) پس از نماز مغرب و عشاء.

Print Friendly

یک نظر برای این مطلب

  1. سلام
    سال خوبی داشته باشید
    تشکر فراوان بابت اطلاع رسانی

یک نظر بگذارید