مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

مراسم سالگرد آیت الحق حاج سید جواد حیدری(ره) در استان یزد

نویسنده: ن- الف
ارسال شده در تاریخ ۳ تیر ۱۳۹۴

یک سال از درگذشت بزرگ مردی معنوی، انسانی خدایی سیرت و پرهیزکاری مردم دوست، سپری شد که دیدارش یادآور خدا بود و سخنش دلهای زنگار گرفته را روشنی و صفا می بخشید. هنوز جای خالی معنویت و ارشاد های او به شدت احساس می شود و دل های آشنا را به یادکرد و بزرگداشت خاطره های  الهی در زندگی نورانی اش فرا می خواند.

 مسجد برخودار یزد

با فرا رسیدن اولین سال درگذشت عالم دینی، جمال سالکان و جواد عارفان، آیت الحق حاج سید جواد حیدری (ره) مراسم بزرگداشتی از سوی خانواده حیدری و مردم دیندار، وظیفه شناس و قدردان یزد، در مسجد برخوردار برگزار می شود. در این مراسم که به مدت سه شب ادامه خواهد داشت ، سخنرانان در اهمیت و ارزش عالمان مهذّب و نقش بی مانند آنان در تربیت و اصلاح جامعه و برآوردن نیازهای معنوی و معارفی با حاضران سخن گفته و گوشه هایی از اخلاق و خدمات آن عزیز درگذشته را بازگو خواهند کرد.

تاریخ برگزاری جلسات در مسجد برخوردار از هشتم تا دهم تیرماه، بوده و از ساعت ۲۱ آغاز می شود.

حسینیه علیای شهر تفت

از سوی مردم ایمانی و دوستدار اهلبیت(ع) در شهرستان تفت، مجلس بزرگداشتی به یاد عالم ربانی حاج سید جواد حیدری بر گزار می شود. در این مراسم  که در حسینیۀ علیای (سرده) شهرستان تفت تشکیل می شود حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری در اجتماع  روزه داران و ارادتمندان به راه و منش آن عالم پرهیزکار، سخنرانی می کند و  برادرحاج حسین ذبح کننده  مداحی  خواهد کرد.

تاریخ جلسه جمعه پنجم (۵) تیرماه / مصادف با نهم رمضان المبارک  و زمان برگزاری از  ساعت ۱۸ تا ۲۰ (عصر) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود.

پیوند خبر سالگرد در  سایت های خبری:

سایت خبر آنلاین

سایت یزدان

Print Friendly

یک نظر برای این مطلب

  1. با اینکه یک ماه از سالگرد ایشان گذشته هنوز مردم مشتاق دارند مراسم سالگرد برگزار می کنند ، در یزد و شهرستانها .
    روحش شاد و مقامش رفیع تر باد.

یک نظر بگذارید