مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

دو نشست پایانی تالار علامه حکیمی در سال ۹۷

نویسنده: ن. انصاری
ارسال شده در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

مجموعه امام صادق(ع) افتخار دارد که در سال جاری نیز همچون سالهای گذشته، توفیق یافت تا با برپایی دهها جلسه و نشست با موضوعات گوناگون اجتماعی و دینی به اندازه توان خود به نیازهای امروز جامعه مخاطب، پاسخ داده و در جستجوی راهها و اندیشه های تازه ای برآید که در برون رفت از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و دینی به ویژه برای نسل جوان حیاتی و ضروری است.

دو نشست پایانی امسال( ۱۳۹۷) به نقد دو کتاب («چراملت ها شکست می خورند؟» و «در سایه خشونت») و بررسی موضوع آنها با عنوان «نقش خشونت در برآمدن و برافتادن حکومت ها» اختصاص دارد.

در این نشست دو شَبِه، شرکت کنندگان از سخنرانی استاد علی رضاقلی و محمد حسین نعیمی پور (مترجم کتاب ها) بهره خواهند برد. برنامه این جلسات بر ارائه چکیده ای از کتاب های یاد شده نیست بلکه در شب اول نقش خشونت در نظم اجتماعی ایران مورد مطالعه و بحث خواهد بود و در جلسه دوم به همین شکل بحث در باره چرخه شوم خشونت در تاریخ و مسائل مربوط به آن در ایران دور خواهد زد.

زمان: پنجشنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۹

مکان: مجموعه فرهنگی امام صادق (ع)، میدان هلال احمر، میبد

 

IMG_20190313_114950_857

Print Friendly

یک نظر بگذارید