مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی. این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی، با ارشادات و راهنمایی های استاد علامه محمدرضا حکیمی و با اشراف و سرپرستی حجت‌الاسلام سید علی محمد حیدری، و با کوشش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، اجتماعی، کتابخانه، […]

گزارش تصویری رونمایی از کتاب خورشید عدالت

ارسال شده در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۱

مراسم رونمایی از کتاب خورشید عدالت عصر دوشنبه   ۱۳۹۱/۰۸/۲۲ در برج میلاد برگزار شد.

 با همکاری بنیاد نهج‌البلاغه؛ کتاب خورشید عدالت رونمایی ‌شد. خبرگزاری ها گزارش کردند که مراسم رونمایی از کتاب «خورشید عدالت» ترجمه ۱۶ زبانه نامه استاد محمدرضا حکیمی، با همکاری بنیاد نهج‌البلاغه در برج میلاد برگزار ‌شد. بر اساس این گزارش ها مراسم رونمایی کتاب «خورشید عدالت» ترجمه ۱۶ زبانه نامه استاد محمدرضا حکیمی که از سوی مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شده است؛ در برج میلاد برگزار می‌شود.
براساس این گزارش در این مراسم که با همکاری بنیاد نهج البلاغه و برج میلاد تهران برگزار گردید، حجت‌الاسلام و المسلمین دین پرور رییس بنیاد نهج البلاغه نیز پیرامون شخصیت استاد علامه حکیمی و ارزش آثار ایشان و تحلیل متن نامه استاد حکیمی،سخنانی ایراد کرد.
حکیمی، در این نامه‌ درخشان و ماندگار خطاب به شخصیت انقلابی فیدل کاسترو، رییس جمهور سابق کوبا، اندیشه آرمانی انسان معاصر را در قالب «آموزه های دینی و کلام امام علی علیه‌السلام» در مقایسه با الگوی مورد نیاز بشر، یعنی عدالت، تبیین می‌کند.
شایان ذکر است، این مراسم روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در گنبد آسمان برج میلاد برگزار ‌شد.

 

 

Print Friendly

یک نظر برای این مطلب

  1. از شنیدن این خبر خیلی خوشحالم
    پیشتر نامه را خوانده بودم
    احساس می کنم، دوباره نیاز است بخوانمش

یک نظر بگذارید