مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

اقامه مجلس ترحیم بانو نوری زاده از سوی مجموعۀ فرهنگی امام صادق(ع) در مسجد و بیت الزهراء میبد

نویسنده: محمد حیدری
ارسال شده در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

روز چهارشنبه، نوزدهم خرداد ماه جاری، به مناسبت درگذشت بانوی مؤمنه، بی‌بی زهرا نوری زاده، همسر آیت الحق حاج سید جواد حیدری(ره) و مادر گرامی آقایان حجج اسلام؛ استاد حاج سید محمد و سید حسین و سید محمد کاظم و سید جعفر حیدری، مجلس یادبودی مشترکا از سوی مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) میبد، و هیئت امناء و نمازگزاران محترم مسجد بیت الزهرا(س) بشنیغان میبد برگزار گردید. در این مراسم ترحیم که به حضور مؤمنین، خویشاوندان و آشنایان آن مرحومه مزین بود ، پس از اقامۀ نماز مغرب و عشاء به امامت حاج سید محمد حیدری، آیاتی از کلام الله تلاوت گردید و یکی از مداحان شهر نیز در مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) مرثیه خوانی کرد.
در ادامه، سخنران مجلس، حجت الاسلام حاج شیخ محمود امامی، ضمن عرض تسلیت به فرزندان آن مرحومه و سایر بازماندگان به تبیین گوشه ای از جایگاه والدین در قرآن و بیان برخی از نکات اخلاقی و مسائل دینی در بارۀ پدران و مادران پرداخت و سفارش قرآن و اهل بیت(ع) به رعایت حال والدین و ادب معاشرت و نیکی به آنان را یاد آور شد و با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان و طلب مغفرت و علو درجات از درگاه خداوند، برای آن بانوی گرامی، به ذکر مراثی حضرت فاطمه (س) پرداخت.

مدیریت سایت ششم و اعضای هیئت تحریریه، باز هم مصیبت وارده را به اخوان مکرم و فاضل حیدری و خاندان گرامی آن مرحومه، به ویژه بیت آیت الحق حیدری(ره) تسلیت گفته و برای بازماندگان از خدای منان، طلب صبر و اجر و برای آن مرحومه علو درجات، مسئلت دارند.

مقاله ای نیز در بزرگداشت آن مرحومه با عنوان «بندگی و پارسایی بانوان، جایگاهی فراموش شده»  در بخش مقالات سایت ششم بارگذاری شده است. برای مطالعه اینجا را کلیک کنید.

IMG_20210613_122304_744

Print Friendly

یک نظر بگذارید