مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

اشک و کتاب

نویسنده: نرگس انصاری
ارسال شده در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۰

اشک ها برآمده از احساس و عاطفه اند و کتاب های خوب و مفید از خرمن اندیشه و خرد حکایت می کنند. چه شایسته است که احساس های لطیف را با اندیشه های عمیق همراه کنیم. با اشک، چشم ها را بشوییم و با چشمانی پاک به دشت اندیشه های ناب سفر کنیم. بی شک، این روش به پربار کردن مجالس حسینی و رسالت گزاری در آن باره خواهد انجامید و پاداشی بزرگ در پی خواهد داشت.

در روز پایانی ماه صفر و هم زمان با سالروز شهادت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) یک هزار جلد چکیده کتاب جامعه سازی قرآنی در جمع حاضران در یکی از مجالس معنوی شهر یزد؛ به شرکت کنندگان که متشکل از اساتید، فرهنگیان، صاحبان صنایع، کسبه و بازاریان و بانوان مذهبی بودند اهداء گردید که مورد استقبال قرار گرفت. لازم به یادآوری است که در سال گذشته نیز برپاگنندگان این مجلس کتاب دیگری برگرفته از آثار استاد حکیمی را به همین تعداد نسخه برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و رشد آگاهی های اصیل دینی در اختیار شرکت کنندگان نهاده شده بود.

اهداء این کتاب ها توسط “مؤسسه خیریه خورشید عاشورا” و در مجلس سنواتی دهه آخر ماه صفر امسال(۱۳۹۰) در منزل مرحوم حاج عبد الرسول افلاطونیان صورت گرفت. از خداوند منان برای بانیان این امر خیر طلب توفیق افزونتر وبرای درگذشتگانش رحمت و مغفرت آرزومندیم. این روش و سنت پسندیده با انتخاب کتاب هایی مفید و تأثیر گذار در نقاط دیگری از شهریزد و دیگر شهر های استان چون شهرستان رستاق و مهریز و میبد مورد استقبال قرار گرفته است و به خواست خدا و همت اهل خیر ادامه خواهد یافت.

هم چنین در این مجالس جناب حجت الاسلام علی مدبری (با موضوعات اخلاقی و معارفی) و حجت الاسلام حسین انصاری (با موضوع ظهور اسلام) سخنرانی داشتند.

Print Friendly

یک نظر بگذارید