مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

معرفی کتاب: چکیده مکتب تفکیک در هفته نامه یزد فردا

ارسال شده در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۰

میرزا محمد کاظمینی نویسنده و پژوهشگر در ستون پرچین راز در هفته نامه یزد فردا شماره ۴۱۴ (مورخه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۰) به معرفی دومین کتاب از مجموعه “کتاب امروز” پرداخته و در باره انتشار این کتاب نوشته است:

کتاب چکیده مکتب تفکیک از استاد محمد رضا حکیمی که توسط خانم ها نرگس انصاری و زهرا فصیحی تدوین شده و به وسیله مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) میبد، تحت نظارت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاری انتشار یافته است.

اثر بسیار جالبی است که در ظهر جلد آن به این توضیحات بر می خوریم و خواندن این اثر را به علاقمندان پیشنهاد می نمایم:

«تفکیک یعنی مکتب جداسازی دین از فلسفه و نقد و تخطئه عالمانه فلسفه؛ که یکی از بزرگترین اسلام شناسان و قرآن پژوهان و محققان عصر جدید، استاد علامه محمد رضا حکیمی نیز مانند بسیاری دیگر از صاحبان دانش و اندیشه، پیرو همین مکتب اندیشگی هستند. کتاب مکتب تفکیک از آثار مشهور استاد حکیمی است؛ که در آن به تبیین خاستگاه تاریخ،مسائل و اهداف این مکتب پرداخته است. این کتاب که با نثری فاخر و بیانی استدلالی و مستند نگاشته شده است؛بهترین و جامع ترین کتاب معیار برای شناخت مکتب معارفی خراسان به شمار می رود. اکنون خلاصه و چکیده ای از آن فراهم شده است تا خوانندگانی که فرصتی اندک دارند به آسانی به محتوای کتاب دسترسی پیدا کنند».

مراکز توزیع:

تهران:خیابان انقلاب ،فخر رازی،پلاک ۶۱،فروشگاه دلیل ما، تلفن:۶۶۴۶۴۱۴۱ ـ ۰۲۱

یزد ـ میبد ـ میدان هلال احمر ـ مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) تلفن:۱ ـ ۷۷۵۲۷۰۰ ـ ۰۳۵۲

 

Print Friendly

یک نظر بگذارید