مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی. این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی، با ارشادات و راهنمایی های استاد علامه محمدرضا حکیمی و با اشراف و سرپرستی حجت‌الاسلام سید علی محمد حیدری، و با کوشش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، اجتماعی، کتابخانه، […]

اطلاعیه بزرگداشت نهمین سالگرد رحلت آیت الحق حاج سید جواد حیدری در یزد

ارسال شده در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۲

رسانه_رسمی عالم ربانی مرحوم حاج سید جواد حیدری( HSJH_Media@) در اطلاعیه ای برگزاری مراسم نهمین سالگرد درگذشت عالم ربانی حاج سید جواد حیدرى (ره) در مسجد برخوردار یزد را همرسانی کرد. 

این مراسم معنوی با حضور قاطبۀ مؤمنین و مرتبطین و دوستداران آن مرحوم، روز سه‌شنبه؛ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد برخوردار شهر یزد که سالهای طولانی محل اقامه جماعت پر شکوه و تبلیغ و ارشاد مردم،IMG_20230704_164420_323 توسط آن مرحوم بوده است برگزار می شود. در اطلاعیه همچنین آمده است که برنامه مراسم به شرح زیر خواهد بود:
۱. ساعت ۱۹:۴۵ ؛ مرثیه خوانی اهل بیت(ع) توسط سید محمد گلاب (۳۰ دقیقه)
٢. ساعت ٢۰:۱۵ ؛ سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی (۴۵ دقیقه)
مجموعه فرهنگی امام صادق(ع) میبد تجدید خاطره رحلت آن عالم بزرگ و مربی نفوس را بزرگداشته و ضمن شرکت در مراسم  و ادای احترام به ساحت آن مرحوم، از خداوند متعال توفیق ادامه خدمات معنوی و ارشادی آن عالم ربانی را برای خانواده بزرگ حیدری مسئلت دارند. 

Print Friendly

یک نظر بگذارید