مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی. این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی، با ارشادات و راهنمایی های استاد علامه محمدرضا حکیمی و با اشراف و سرپرستی حجت‌الاسلام سید علی محمد حیدری، و با کوشش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، اجتماعی، کتابخانه، […]

سخنرانی دکتر رنانی با عنوان《”مادر” نخستین سرمایه گذار توسعه》

ارسال شده در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۵

مجموعه فرهنگی امام صادق(ع) میبد در ادامه برگزاری سخنرانی های ماهانه در جهت ارتقای اندیشه اجتماعی و معارف دینی، روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه جاری میزبان سخنرانی دکتر محسن رنانی زیر موضوع توسعه اجتماعی خواهد بود با عنوان:

《”مادر” نخستین سرمایه گذار توسعه》

بر حضور بانوان فرهیخته و پویشگر در این سخنرانی تاکید می شود زیرا اگاهی مستقیم و بی واسطه انان از محورهای توسعه اجتماعی که بر دوش زنان نهاده شده است در جهت بهبود مشارکت اجتماعی این طبقه در گذار توسعه پایدار بسیار مؤثر خواهد بود.

جناب آقای دکتر محسن رنانی محقق، پژوهشگر، استاد و عضو محترم هیئت علمی دانشگاه اصفهان، یکی از شخصیت های تاثیر گذار در پرداختن به موصوعات اجتماعی، اقتصادی چالش برانگیز و مورد مناقشه در کشور است و تا کنون نظریه های سازنده ای در بهبود گفتمان های اجتماعی و اقتصاد سیاسی داشته است.

سخنرانی ساعت ۱۹:۳۰ در سالن علامه حکیمی مجموعه فرهنگی امام صادق(ع) به آدرس بلوار قاضی میر حسین،  میدان هلال احمر  با حضور همه علاقمندان برگزار خواهد شد.

وعده ما
پنجشنبه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۰
ساعت: ۷:۳۰ بعد از ظهر

مکان: سالن علامه حکیمی در مجموعه فرهنگی امام صادق(ع) میدان هلال احمر میبد.

Print Friendly

یک نظر برای این مطلب

  1. صحبتهای دکتر رنانی در جلسه قبل در مجموعه امام صادق هنوز در گوشم است و چقدر سازنده بود حتی برای من که سالهاست خودم به دیگران درس می دهم .ممنون از جناب دکتر و برگزار کنندگان

یک نظر بگذارید