مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی. این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی، با ارشادات و راهنمایی های استاد علامه محمدرضا حکیمی و با اشراف و سرپرستی حجت‌الاسلام سید علی محمد حیدری، و با کوشش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، اجتماعی، کتابخانه، […]

مجلس یادبود مرحوم دکتر رادی در تهران برگزار شد+ تصاویر

نویسنده: فاطمه انصاری
ارسال شده در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

مراسم بزرگداشت زنده یاد دکتر محمد علی رادی پیش از ظهر جمعه ۱۵ مرداد ماه جاری، در مسجد الرضا(ع) تهران -واقع در خ خرمشهر، خ شهید عشقیار، میدان نیلوفر – برگزار گردید. در این آیین شکوهمند و معنوی، حضور پاره ای از شخصیت های سیاسی و علمی کشور و همراهی گرم و صمیمانه بسیاری از دوستان، ارادتمندان و همدیاران ایشان، چشمگیر بود. یکی از سخنرانان اصلی در این نشست، خویش و دوست و همراه دیرینه و قدیم مرحوم دکتر؛ جناب حجت الاسلام استاد محمد تقی فاضل میبدی بود که طی سخنان ارزشمند خود به پاره ای از وجوه زیبا در زندگی شادروان رادی میبدی و نقش وی در پیشبرد فرهنگ انقلاب و گفتمان اصلاح و پاسداشت ارزشها و نیز حفاظت و نگاهبانی و احیای میراث فرهنگی دیار میبد را یادآور شد و جای خالی او را ارج نهاده و برای وی از خداوند بزرگ، طلب علو درجات و آمرزش نمود.
از جمله حاضران در این نشست، آقایان؛ دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده میبد و تفت در مجلس، عیسی کلانتری، دکتر خلج، دکتر صفاریان، مقدم نیا، دکتر امیرمقدم، شمس اردکانی، خوانساری، کرباسچی، دکتر علی خاتمی، مهندس محمد رضاخاتمی، دکتر اصغر دادبه، مهندس حمید کلانتری، استاندار سابق یزد و معاونت وزارت تعاون، مهندس عطریان فر، کربلایی، ماشاء الله شمس الواعظین، استاد جلایی پور، عماد الدین باقی، دکتر فرشاد مؤمنی، مهندس صباغیان و معاونین سابق وزارت کشاورزی و دامپزشکی، همچنین جمعی از پزشکان و نیز دوستان میبدی و یزدی را می توان نام برد که حضورشان بر شکوه مجلس افزوده بود و تسلی بخش برادران بزرگوار داغدیده و سایر وابستگان و نزدیکان ایشان گردید.
شرکت کنندگان در آیین بزرگداشت روز جمعه، ضمن تجلیل از شادروان کتر رادی و قرائت فاتحه و نثار صلوات، یاد آن مرحوم را گرامی داشته و بر ادامه مسیر وی به هدف ارتقای فرهنگ اجتماعی و اندیشه دینی و الگوگیری از شخصیت وی برای تربیت جوانان، تاکید کردند. در پایان مراسم، از حاضران در ضیافت اطعام متبرک به نام و یاد اهل بیت(ع) پذیرایی شد.

گزارش تصویری

Print Friendly

۲ نظر برای این مطلب

  1. باسلام ازتدوین گزارش متشکرم, من یکی از۳۱۳ نفری هستم که توسط جناب دکتررادی به عضویت مجموعه شما درآمدم, هروقت یکی ازاعضا به رحمت ایزدی می پیوست ایشان به من. اطلاع میداد برای نمازوروزه تعهدشده, سال هاست که هیچ اطلاعی از ادامه فعالیت های فرهنگی واقتصادی وممات احتمالی اعضا اطلاعی ندارم, اکنون میخواستم به این وسیله مراباخبرسازید, اجرکم عندالله

  2. سلام بر جناب اصغری گرامی
    با تشکر از خبرگیری شما به عرض می رساند که مطلب شما جهت پیگیری و تماس، عینا به مسئولین بخش یادآوران مهدی (عج) ارسال خواهد شد.

یک نظر بگذارید