مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

سخنرانی استاد حیدری در حسینیه کرم میبد

نویسنده: ن- الف
ارسال شده در تاریخ ۹ آذر ۱۳۹۰

دل هرکس که حسینی است زخود بی خبر است
کشته عشق حسین از همه کس زنده ه تر است
بس که  این جلوه معبود مرا در نظر است
هر کجا می نگرم نور رخش جلوه گر است
باز هم محرمی دیگر فرا رسید و باید فرصت ها را برای بازخوانی و مرور حماسه تاریخ ساز قیام عاشورا و هدف امام حسین (ع) غنیمت بدانیم.
به رسم هر ساله حجت الاسلام استاد حاج سید علی محمد حیدری در حسینیه کرم میبد سخنرانی دارند. سخنان شیرین و بیان شیوای این استاد گرانقدر همیشه نقل محافل این چنینی است او نتیجه سال ها تلاش و بررسی های علمی و دینی خویش را با لحنی دلنشین برای مخاطبانش بازگو می کند. ایشان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به ایراد سخنرانی با موضوع بررسی مفاسد اخلاقی می پردازند.

Print Friendly

۲ نظر برای این مطلب

  1. با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین و ۷۲ تن از یاران باوفایش
    با تشکر و قدردانی از اطلاع رسانی شما امید است با شرکت در این مراسم و به کارگیری مطالبی را که ایشان ایراد میفرمایند در زندگی خود بتوانیم از این به بعد به جای اینکه فقط برای مصائب عاشورا بگرییم کمی هم بر این اتفاقات بنگریم.لازم میدانم که جمله ای از ایشات را که در ماه محرم سال گذشته در یکی از شبها در همین حسینیه فرمودند را در اینجا مطرح نمایم:
    ای برادارن و خواهران اگر هم اکنون نیز دقت فرمایید هنوز فریاد هل من ناصر امام حسین(ع) به گوش میرسد و مخاطب این پیغام همه بشریت و انسانها تا به قیامت هستند پس بیاییم به این فریاد پاسخ دهیم.
    با تشکر

  2. ba salam
    kash sokhanan ostad ra roye sayt gharar dahid. va dar sal bad az ghabl etlarasani shavav.ba tashakor

یک نظر بگذارید