مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی .این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی با کو شش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، تبلیغاتی ، رفاه،آموزش تیزهوشان ومجمع یاد آوران مهدی (عج) می باشد . ۱- واحد فرهنگی ما بر این باوریم که غائله […]

گزارشی از کار گروه پژوهش

نویسنده: ن-الف
ارسال شده در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

کلاس کار گروه پژوهش عصر دیروز دوشنبه (۹۰/۱۱/۱۱) با حضور بخشی از اعضای کلاس تشکیل  شد. در این جلسه ابتدا حجت الاسلام انصاری پس از اطلاع از درگذشت مادر استاد سرکار خانم حسن زاده (یکی از همکاران گروه) که در سفر به عتبات در زیارت سامراء و در حرم عسکریین دعوت حق را لبیک گفته و به دیار جاودان شتافت، به ایشان تسلیت گفت و برای آن مرحومه آمرزش و برای بازماندگان طلب صبر کردند. سپس گزارش پیشرفت های کاری ارائه گردید و راهکار های مناسب مورد گفتگو قرار گرفت.
حجت الاسلام انصاری با اعلام پایان پیشرفت ۵۰/. نزدیک به پنجاه اثر برجسته در این گروه و چاپ چندین شماره از مجموعۀ “کتاب امروز” از انتشار قریب الوقوع چند اثر دیگر خبر داد. وی با اظهار خرسندی از این که چکیدۀ کتاب حماسۀ غدیر در مدت دو ماه به چاپ دوم رسیده، هم چنین کار های انجام شده در این راستا را نعمت و توفیق الهی بر شمرده و برای اعضاء و مسئولین مجموعۀ فرهنگی امام صادق (ع) میبد دوام توفیقات الهی و خدمات بیشتر را از مسئلت کرد.
یادآوری می شود این اولین جلسۀ گروه پژوهش پی از پایان ایام سوگواری نیمۀ دوم ماه صفر بوده است.

Print Friendly

یک نظر بگذارید