مجموعه فرهنگی امام صادق (ع) نهادیست مردمی. این مجموعه در سال ۱۳۶۴ شمسی، با ارشادات و راهنمایی های استاد علامه محمدرضا حکیمی و با اشراف و سرپرستی حجت‌الاسلام سید علی محمد حیدری، و با کوشش تنی چند از روحانیون ،پزشکان و پیشه وران تاسیس گردید. نهاد فوق مشتمل بر واحد های متعدّد فرهنگی، اجتماعی، کتابخانه، […]

آخرین کلاس کار گروه پژوهش در سال ۹۰ برگزارشد…

نویسنده: نرگس انصاری
ارسال شده در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

یکسال پر از تلاش و کوشش برای اعضای گروه پژوهش مجموعه فرهنگی امام صادق به پایان رسید.دیروز آخرین کلاس کار گروه پژوهش در سال ۹۰ برگزارشد. کلاسی متفاوت در فضایی بسیار صمیمی که پژوهشگرانی بی ادعا را در کنار هم نشانده است.

سالی که گذشت اولین سال فعالیت پژوهشی این مجموعه بود که علاوه بر نشر سه اثر: چکیده مکتب تفکیک، چکیده جامعه سازی قرآنی و چکیده حماسه غدیر، راه اندازی سایت ششم نیز انجام شد.
 استاد انصاری در این جلسه با اعضای گروه پژوهش در باره روند کار در سالی که گذشت ونیز چشم انداز و برنامه پژوهشی در سال ۹۱  گفتگو کردند. ایشان اظهار داشت که در سال گذشته مجموعا کار ۵۰ اثر توسط گروه پژوهس در داخل و خارج استان انجام شده است که از این تعداد تا کنون سه اثر به چاپ رسیده و ۱۱  اثر در مرحله میانی و چندین اثر در مرحله انتشار است. هم چنین استاد انصاری در این نشست از فعالیت گروه پژوهش تشکر کردند و اظهار امیدواری نمودند که روند فعالیت این بخش در سال آینده با پیشرفت بیشتری همراه باشد.
در پایان ضمن تبریک پیشابیش فرارسیدن سال نو قبل از خداحافظی، استاد به همراه حاضران در آخرین کلاس کار گروه پژوهش عکس یادگاری گرفتند که تصاویری از آن در بخش گالری عکس موجود است…
یاد آوری می شود که اولین کلاس کار گروه پژوهشی در سال ۹۱ روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد..

 

 

Print Friendly

یک نظر بگذارید